Dziękuję za wczorajszy czat z zarządem spółki. Cieszę się, że Cydr Lubelski zanotował świetną sprzedaż.
Liczę też że spełni się plan zwiększenia sprzedaży 2-3 razy w rozpoczętym roku obrotowym. Jest to realne też dlatego, że baza jest jeszcze niska. Jak rozumiem wiele zależy od pogody - chłodna wiosna/lato może zmniejszyć konsumpcję. Spodziewam się też, że spółka nie naciska na sprzedaż cydru w okresie zimowym, zwłaszcza pod koniec roku, bo wówczas nastawia się na wermuty, wina musujące i mocne alkohole.
Jeśli coś źle interpretuję to proszę spółkę o komentarz
Jak mawiał Warren Buffett, najgorszy biznes to taki, który absorbuje potężną gotówkę do dynamicznego rozwoju a na koniec nie przynosi zysków. Mam nadzieję że tak nie będzie z cydrem a cicho liczę, że w III kwartale kalendarzowym 2015 cydr będzie już na plusie.
P.S. Ciekawe czy przyjąłby się trend, by Nowy Rok witać nie winem musującym a cydrem? To byłaby kanibalizacja własnego udziału tortu w winach musujących ale też możnaby coś wyrwać konkurencji