Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

VISTULA - analiza po raporcie za 2016 - HELP

VISTULA prognoza zapytanie

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 Mateusz A.

Mateusz A.

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • Miejscowość:Bielsko-Biała

Napisany 16 marzec 2017 - 10:09

Witam,

Analizuje spółkę z mojego portfela. Zastanawia mnie czy dobicie do poziomu 3,4 da sygnał do dalszej zwyżki? Po dobrym raporcie za 2016r nieco podniosłem poziom na którym chciałbym zamknąć pozycje. Czy realne jest po złamaniu oporu na 3,4 rajd na 3,5-3,6? Jestem ciekaw waszych opini w tym temacie. Jestem technikiem amatorem wiec chciałem prosić kogoś bardzie doświadczonego w czytaniu wykresów o opinie, na temat moich kresek poniżej.

wykres 6 miesiecy:

VISTULA M6.jpg

wykres 320sesji:

VISTULA 320sesji.jpg

Wykres 5L:

VISTULA 5Lat.png

Pozdrawiam,

Mateusz Adamus

• 0

#2 Adrian Mackiewicz

Adrian Mackiewicz

Inwestor średniozaawansowany

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisany 17 marzec 2017 - 13:46

Dla mnie najważniejsze poziomy na wykresie Vistuli to 3 zł od dołu i 3,40 zł od góry. Wybicie powyżej 3,4 zł otwiera drogę do 3,6 zł, ale na Vistuli liczyłbym w tym pozytywnym scenariuszu na dojście do 3,8 zł. W końcu mamy trend wzrostowy, więc chciałbym zobaczyć nowy szczyt na wykresie ;)

• 1

#3 Mateusz A.

Mateusz A.

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • Miejscowość:Bielsko-Biała

Napisany 17 marzec 2017 - 14:09

Jak widać na drugiej sesji po wynikach i wypowiedziach prezesa dla PAP kurs w ciągu dnia dochodził nawet do 3,46, zamknęło się 3,4. Dzisiaj ponowna walka o pokonanie tego oporu. Liczę w końcu na skuteczne podejście pod 3,6