Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

4fun Media SA (4funMedia, 4FM)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 Jakub Ciepiela

Jakub Ciepiela

    Rekin giełdowy

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miejscowość:Warszawa

Napisany 21 marzec 2014 - 12:05

Za nami również roczne wyniki 4fun Media S.A. W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 31,6 mln zł i były zbliżone w stosunku do przychodów osiągniętych rok wcześniej (32,1 mln zł). Biorąc pod uwagę kondycję rynku reklamy telewizyjnej w Polsce i spadek ogółu wydatków reklamowych w ubiegłym roku o ponad 3,5%, poziom przychodów należy uznać za satysfakcjonujący. W efekcie w okresie 12 miesięcy 2013 roku, spółka wypracowała zysk netto w kwocie 7,0 mln zł. Zarząd zarekomenduje Radzie Nadzorczej przeznaczenie  30% jednostkowego zysku osiągniętego w roku ubiegłym  na wypłatę dywidendy.

 

W 2013 roku Spółka rozwijała ofertę programową swoich telewizji /4fun.tv; RBL.TV, TV DISCO/, wzbogacając ją o nowe treści multimedialne i funkcjonalności. W pierwszym kwartale kanały 4fun Media S.A. uzyskały łącznie rekordowy w historii wynik średniej oglądalności minutowej (AMR) - 26 770 widzów.

 

Jednym ze strategicznych kierunków rozwoju Grupy Kapitałowej w 2013 roku, było wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, z których najbardziej spektakularnym wydarzeniem było uruchomienie mobilnej aplikacji FUN APP.  Uruchomienie FUN APP stanowiącej pionierskie rozwiązanie typu second screen, postawiło spółkę gronie liderów multiscreeningu.

 

Rok 2013 stał też pod znakiem obecność w social media, w których 4fun Media S.A. osiągnął najwyższe do tej pory poziomy interakcji i zaangażowania fanów. Konsekwentne wykorzystywanie tego potencjału do zwielokrotnienia kanałów komunikacji telewizji z widzem, pozwoliło zgromadzić łącznie na fanpejdżach ponad 800 tysięcy fanów, a poprzez strony www dotrzeć do ponad 250 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie. Dodatkowo,  własne kanały na YouTube zgromadziły 200 tysięcy subskrybentów, z łączną oglądalnością ponad 120 milionów odsłon.

 

Plany na 2014 rok mówią o wprowadzeniu na rynek nowych rozwiązań w obszarze telewizji i Internetu oraz niestandardowej integracji tych obszarów, angażujących widzów stacji i zwiększających ich interaktywność. Plany przewidują m.in. prace nad rozwojem atrakcyjności kontentu muzycznego oraz interaktywnych form rozrywki we wszystkich stacjach. Potencjał wzrostu widzi spółka też w innych segmentach rynku powiązanych z mediami, z czym może być związana akwizycja i rozszerzenie  działalności 4fun Media S.A. o elementy komplementarne.


  • 0




Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie