Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Oponeo.pl SA (Oponeo.pl, OPN)

Oponeo autocentrum opony elektroda.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 Rafał Irzyński SII

Rafał Irzyński SII

    Doświadczony inwestor, który niejeden krach już przeżył

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2014 - 11:19

Przedwczoraj tj. 26 lutego miałem okazję uczestniczyć w spotkaniu prezesa Oponeo z przedstawicielami instytucji finansowych. Poniżej przedstawiam najważniejsze wg. mnie poruszone tematy, uwagi, komentarze, kwestie etc. :

·        Prezes chciałby, by Spółka osiągnęła roczne przychody ze sprzedaży na poziomie ok. 500 mln zł w perspektywie 3 lat z ok. 25% udziałem sprzedaży zagranicznej

·        Prezes jest przekonany, że zwiększenie skali handlu pozwoli na uzyskiwanie niższych cen zakupu, co ma być decydującym czynnikiem wpływającym na poziom rentowności

·        Swój udział na rynku polskim ogółem szacuje na 10%

·        Głównym rynkiem sprzedaży zagranicznej jest Wielka Brytania, która cechuje się niższą konkurencją niż w Polsce, większymi marżami, a tempo zwiększenia sprzedaży tam wiele zależy od poziomu inwestycji w reklamę

·        Sprzedaż zagraniczna nie wpływa na większe ryzyko walutowe, gdyż opona sprzedawana za granicą jest kupowana zazwyczaj w tej samej walucie u lokalnych hurtowników

·        Oponeo w dalszej perspektywie czasowej planuje wprowadzić własną markę opon, projekt ten nie jest bardzo kosztowny, ale na razie nie spieszą się z tym

·        Co do marżowości na całym, polskim rynku prezes uważa, że marże osiągnęły już najniższy poziom. Mimo to nie spodziewa się, aby w obecnym roku one urosły

·        Obecnie spółka stawia sobie za cel zdobywanie rynku, a nie maksymalizację zyskowności, argumentuje to dużymi zmianami na rynku sprzedaży opon


  • 0




Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie