Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Szkolenia dla poczatkujących

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 Rafał Kościński

Rafał Kościński

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 25 sierpień 2011 - 11:16

Witam wszystkich

Na wstępipe miło mi Państwa powitać i fajnie że mogę dołączyć do grona tego forum. Druga rzecz chciałbym zacząć od podstaw inwestowania, czy jest jakaś możliwość gdybyście mi Państwo podpowiedzieli jakieś szkolenia które warto odbyć, czy może jednak wiedza książkowa? Mam trochę wykształcenie finansowe natomiast już było to jakiś czas temu a na codzień jestem programistą. Chciałbym by to było coś co w miarę przystępny sposób przekaże mi wiedzę. Fajnie by było jakby to było jakieś szkolenie, bo to zawsze kontakt z ludźmi a nie papierem. Rozważam też zapisanie się do stowarzyszenia jako pełnoprawny członek by móc korzystać z benefitów takiego członkowstwa. Z góry dziękuję za poświęcony czas i odpowiedzi

ps. Ten temat założyłem tutaj bo jakoś nie znalazłem stosowniejszego miejsca

pozdrawiam
Rafał :)
  • 0

#2 Rafał Sroka

Rafał Sroka

Inwestor średniozaawansowany

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 12 postów
  • Miejscowość:znienacka

Napisany 26 sierpień 2011 - 18:13

Wedlug mnie szkoda czasu na szkolenia, przynajmniej na poczatku. Najlepiej zaczac od literatury. Polecam na poczatek "Zasada 1" Phila Towna, bardzo dobrze sie ja czyta i daje solidne podstawy analizy fundamentalnej, jak wybierac spolki w ktore chcemy inwestowac itd. No i trzeba tez wejsc na rynek i w cos zainwestowac - najszybciej sie czlowiek uczy na wlasnych pieniadzach, zwlaszcza tracac je :)
  • 0

#3 Maciej Błaszczyk

Maciej Błaszczyk

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 30 sierpień 2011 - 13:12