Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Przedstaw się i napisz coś o sobie;)

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 Noname

Noname

Doświadczony inwestor, który niejeden krach już przeżył

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 71 postów

Napisany 28 listopad 2007 - 21:14

No właśnie... miło by było się poznać trochę lepiej. I nie mówię tutaj o poznawaniu swoich poglądów na sprawy giełdowe a o zagadnienia czysto hmm... personalne :-).

Ja osobiście studiuję w Poznaniu prawo i ekonomię. Odpowiednio na pierwszym i drugim roku. Jednym słowem młody jestem. Przy okazji w wolnych chwilach interesuję się fantastyką i science-fiction. Jestem też żeglarzem, kiedyś regatowym - teraz coraz bardziej wciąga mnie żeglarstwo morskie. $ zarabiam jako informatyk. Tyle na początek ;-). Zobaczymy czy będzie odzew i chęć autoprezentacji.
  • 1

#2 Krzysztof Stojek

Krzysztof Stojek

Inwestor zaawansowany

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 57 postów
  • Miejscowość:Legionowo

Napisany 28 listopad 2007 - 21:57

ja studjuje zaocznie zarządzanie na magisterskich uzupelniających, a pracuje w laboratorium w sekretariacie jako asystent kierownika. a moją pasją najbardziej ulubioną jest fotografowanie, bo tak ogólnie to interesuje sie wielma rzeczami.
  • 0

#3 Sebastian Fidura

Sebastian Fidura

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Miejscowość:Wyszków

Napisany 27 styczeń 2008 - 17:04

22 lata, mieszkam i studiuję w Wyszkowie (60km na płn-wsch od Warszawy), Studiuję Zarządzanie, licencjat zaocznie.

Pracuję w Nestle Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury w Warszawie jako Specjalista ds. Telesprzedaży (nazwa stanowiska brzmi całkiem ładnie, ale samo stanowisko już takie piękne nie jest, ale w końcu nikt nie mówił, że będzie łatwo :unsure:)