Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Mobilność w inwestowaniu

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 Rafał Kędzierski

Rafał Kędzierski

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 11 czerwiec 2009 - 23:09

Witam serdecznie, chciałbym zapytać z jakich urządzeń korzystacie aby nie spędzać całego dnia przy komputerze. Osobiście studiuję więc istotne jest dla mnie aby mieć możliwość składania zlecenia za pomocą telefonu. Mam rachunek w dm bzwbk i chciałbym zakupić urządzenie które umożliwi:
  • instalację aplikację do odczytu notowań i składania zleceń
  • e-mail z opcją push
  • rss
  • mile widziana możliwość instalacji czegoś do AT, żeby nie korzystać z ispaga na bossa.pl przykładowo
  • dotykowy wyświetlacz i rysik aby dokonać analizy na telefonie byłby dużym plusem
  • wi-fi
  • multimedia i rozrywka opcjonalnie.
Zastanawiam się nad xperią x1 jednak pewności nie mam czy spełni wszystkie wymagania. Więc, jeśli ktoś zakupił już takie urządzenie bardzo proszę o podzielenie się opinią i doświadczeniem. Jeśli znacie kilka nadających się telefonów byłbym wdzięczny za mini ranking w ujęciu cena/jakość.

Pozdrawiam
  • 0

#2 Mariusz Wojdyna

Mariusz Wojdyna

Początkujący Inwestor

• Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 12 styczeń 2011 - 11:57

No i jak testy?

Używa ktoś tabletu/a?
  • 0

#3 Piotr Tawrel

Piotr Tawrel

Inwestor średniozaawansowany

• Użytkownicy
  • PipPip
  • 19 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisany 17 marzec 2011 - 8:30

Mnie również interesuje zdalny dostęp do domu maklerskiego za pomocą komórki.